اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

حل مشکل ترافیک گرگان از اولویت‎های شهرداری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: حل مشکل ترافیک گرگان از اولویت‎های شهرداری قرار گیرد.

حل مشکل ترافیک گرگان از اولویت‎های شهرداری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود عصر پنجشنبه در مراسم ابلاغ بودجه شهرداری گرگان اظهار داشت: یادمان باشد که شهر یک موجود زنده است که جسم و روح دارد و اگر بهترین شهر را با بالاترین امکانات بسازیم که کسی در آن زندگی نکند این شهر به درد نمی‎خورد.

وی با بیان اینکه مردم روح و جان شهر هستند تاکید کرد: یک ارتباط مستقیم بین جسم و روح وجود دارد و اگر جسم توانمند نباشد خیلی از اتفاقات مهم رخ نخواهد داد و برعکس روح ضعیف هم جسم را خسته می‎کند.

دادبود تصریح کرد: یک ارتباط تنگاتنگ بین کالبد شهر و مردم  وجود دارد و همه تصمیمات با در نظر گرفتن این دو در کنار هم انجام شود و اگر این مسئله رخ ندهد یعنی اینکه نتوانسته‎ایم مدیریت خوبی اعمال کنیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: نخستین چیزی که برای اعمال یک مدیریت پرثمر نیاز است درک نیازها و خواسته‎های مردم و اجرای برنامه‎هایی در راستای تحقق آن است.

وی با بیان اینکه شهر گرگان دارای یک برنامه بلندمدت 15 ساله است افزود: در این شهر برنامه‎های بلندمدت و کوتاه‎مدت را تدوین کرده‎اند که چارچوب بودجه در رسیدن به اهداف باید رعایت شود.

دادبود با بیان اینکه شهر گرگان چند موضوع اساسی دارد که در سال جاری باید مورد تاکید قرار گیرد ابراز داشت: نخستین مسئله در این شهر ترافیک و مسائل آن است که با توجه به اینکه اقدامات زیادی در این خصوص انجام شده اما هنوز شهر با این مشکل مواجه است.

معاون عمرانی استاندار گلستان مدیریت ترافیک، نسب دوربین‌ها، خط‎کشی خیابان‎ها، گسترش حمل و نقل عمومی و توزیع کاربری سطح شهر را از جمله مسئله‎ای دانست که می‎تواند به حل معضل ترافیک کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه در مورد توزیع کاربری بحث‎های زیادی انجام شده متذکر شد: برخی از اماکن و اصناف را متقاعد سازیم که در حاشیه شهر و مناطقی که دسترسی وجود دارد اسکان پیدا کنند و همچنین از حجم مدارسی که در برخی از خیابان‎ها تجمیع شده کم کنیم تا بتوانیم این مسئله را مدیریت سازیم.

دادبود اذعان داشت: حل مسئله ترافیک شهر گرگان در یک برنامه کوتاه‎مدت محقق نمی‎شود و نیاز به چندین سال برنامه و کار دارد که نیازمند همکاری شورای شهر، شهرداری، نظام مهندسی و استانداری است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول