اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار گلستان انجام شد

ابلاغ بودجه 801 میلیارد ریالی شهرداری گرگان

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان بودجه 801 میلیارد ریالی سال 1391 شهرداری گرگان به شهردار ابلاغ شد.

ابلاغ بودجه 801 میلیارد ریالی شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عضو شورای اسلامی شهر گرگان عصر پنجشنبه در جلسه ابلاغ بودجه سال 1391 شهرداری گرگان اظهار داشت: در تاریخ 22 بهمن 1390 شهردار گرگان در طی نامه‎ای بودجه شهر گرگان را 337 میلیارد و 579 میلیون ریال در بخش جاری و 436 میلیارد و 420 میلیون در بخش عمرانی شهری که مبلغ آن 801 میلیارد ریال بود را برای ابلاغ و بحث کارشناسی به شورای شهر ارسال کرد.

علی کلاتی با بیان اینکه علاوه بر 801 میلیارد ریال ،بودجه‎ای نیز برای سازمان‎های تابعه شهرداری گرگان در سال 1391 در نظر گرفته شده ابراز داشت: 26 میلیارد و 800 میلیون بودجه سازمان آتش‎سوزی، 42 میلیارد و 260 میلیون ریال سازمان پارک‎ها و فضای سبز، 55 میلیارد و 600 میلیون ریال بودجه اتوبوس‎رانی، 4 میلیارد و 260 میلیون ریال سازمان تاکسیرانی و 24 میلیارد و 200 میلیون ریال سهم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در سال 1391 است.

کلاتی تاکید کرد: این بودجه پس از بررسی در شورای شهر و بر اساس کارهای کارشناسی نزدیک به 42 درصد به بودجه جاری و نزدیک به 57 درصد برای بودجه عمرانی شهر گرگان در نظر گرفته شد و این مورد تصویب شورای شهر گرگان قرار گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: پس از تصویب در شورای بودجه 1391 مورد تایید فرماندار شهر نیز قرار گرفت و امروز در این مراسم توسط معاون عمرانی استاندار گلستان به شهردار گرگان ابلاغ می‎شود.

این مراسم با حضور عبدالسلام مهیمنی به عنوان عضو سابق شورای گرگان در دوره اول و عیسی امامی عضو شورای شهر در دوره دوم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سازمان‎های تابعه و اعضای شورای شهر گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول