اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

برخورد شهرداری دهدشت با سد معبرها جدی‌تر باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه از شهردار دهدشت خواست در اسرع وقت با نصب پلاکارد و بنر و اطلاع‌رسانی جامع سعی در رفع سد معبرها کند و در مرحله بعد اگر همکاری لازم صورت نگرفت با برخوردهای جدی‌تر وارد میدان عمل شود.

برخورد شهرداری دهدشت با سد معبرها جدی‌تر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: اقدامات شهرداری برای بازسازی و بهسازی فضای شهری قابل تقدیر است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تمامی نهادها باید با همه توان در جهت حمایت از شهرداری بکوشند، ابراز داشت: اگر بعضی معضلات شهری در دهدشت برطرف نشوند قطعا در آینده نه چندان دور دچار مشکلات پیچیده‌تری در حوزه شهری خواهیم شد.

وی با تاکید بر این نکته که سد معبر زیر سؤال بردن حقوق همه شهروندان است، افزود: کوچک‌ترین حق هر شهروند استفاده راحت و کامل از فضای شهری و معابر عمومی است.

رضایی بسیاری از مسائل شهری را فرابخشی دانست و بیان داشت: بدون همکاری سایر نهادها و بخش‌ها خیلی از معضلات شهری بر طرف نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بازاریان و کسبه تا کیلومترها جلوتر از مغازه خود را تحت تملک خود قرار داده و در تملک خود می‌دانند، ابراز داشت: باید در اسرع وقت با نصب پلاکارد و بنر و اطلاع‌رسانی جامع سعی در رفع این معضل کرده و در مرحله بعد اگر همکاری لازم صورت نگرفت با برخوردهای جدی‌تر وارد عمل شویم.

رضایی با اشاره به اینکه بدون همراهی مردم نمی‌توان شهر را مدیریت کرد، افزود: مردم باید توقعات بی‌جا از شهرداری‌ها نداشته باشند تا شهرداری با فراغ بال بیشتری بتواند مدیریت شهری خود را اعمال کند.

این مسئول اجرایی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در اکثر موارد ساختار اجتماعی شهرهای ما باعث شده خیلی از کارهای عمرانی به خوبی و با استاندارد لازم به پیش نروند و این می‌طلبد که مردم خیلی از توقعات غیر منطقی و زیاده‌خواهی را از بدنه شهرداری نداشته باشند تا شهرداری شهری زیبا و در خور شأن آن‌ها بسازد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول