اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

طرح مطالعاتی زیارت امام رضا(ع) باید ادامه داشته باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح مطالعاتی زیارت امام رضا(ع) باید ادامه داشته باشد.

طرح مطالعاتی زیارت امام رضا(ع) باید ادامه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه طرح مطالعه توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع)، محمود صلاحی در جمع اعضای جلسه شورای راهبردی طرح مطالعه توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع) اظهار داشت: هیئت امنای امام‌زادگان، باید از ابزار روز برای ارتباط با زائران استفاده کنند، زیرا استفاده درست از تکنولوژی زیارت به روش بومی در شناخت فرهنگ زیارت مؤثر است.

صلاحی افزود: با وجود این همه امکاناتی که در استان خراسان‌رضوی و مشهد وجود دارد، باید با استفاده از این امکانات همه موضوعات مرتبط با زیارت را دنبال کنیم.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: امیدواریم که این کار بزرگ و فرهنگی در مهم‌ترین استان کشور و در یکی از 10 شهر زیارتی دنیا شروع و آهنگ حرکت و نحوه تحقیقاتش به نقطه مطلوب و هدف نهایی برسد.

صلاحی اظهار کرد: این طرح مطالعاتی زیارت از حرکت نخواهد ایستاد، گر چه این حرکت شتابان است و یک روز کامل می‌شود، اما همواره زنده و پویاست و هرکسی اندازه نیاز و برداشت خودش از زیارت استفاده می‌کند.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: تا وقتی که در کسوت خدمت به زائران هستم، امیدوارم این طرح به نقطه شروع جدی و تکامل برسد و یکی از چند کاری که در استان شروع شده و امیدوارم زودتر به هدف برسد، این طرح توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع) است.

صلاحی افزود: باید نتایج این مطالعات ثبت شود و برای آیندگان بماند و اگر ضعفی داشت، بررسی شود و فلسفه و هدف تشکیل این برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی برای همگان تبیین شود.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: مهم نیست بودجه‌ای که برای طرح مطالعاتی زیارت در نظر گرفته شده چقدر است، به محض اینکه طرح رونمایی شد، همه در سراسر کشور این طرح ارزشمند را برای اجرایی شدن دنبال می‌کنند.

صلاحی از اعضای کار گروه طرح مطالعاتی زیارت خواست، در کنار نخبگان حوزه و دانشگاه از افراد با تجربه در امر زیارت استفاده کنند، زیرا زیارت امری چندبعدی است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول