اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ثبات قیمت و ارتقای کیفیت

سبزیجات نیشابور امسال با بسته‌بندی جدید به بازار عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: به منظور ثبات قیمت و ارتقای کیفیت، سبزیجات نیشابور در سال 91 با بسته‌بندی جدید و برچسب مخصوص به بازار عرضه می‌شود.

سبزیجات نیشابور امسال با بسته‌بندی جدید به بازار عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدغلامرضا نبوی‌نامقی ظهر امروز در جلسه با اعضای شرکت تعاونی سبزی‌کاران شهرستان نیشابور، اظهار داشت: در ادامه فعالیت‌های گسترده شرکت تعاونی کشاورزی سبزی‌کاران نیشابور در ارتباط با ارائه محصول باکیفیت در سال جاری، سبزیجات تولیدی با بسته‌بندی شکیل و نصب برچسب به بازار مصرف ارائه می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور افزود: برچسب مشخصات، توسط شرکت تعاونی سبزیکاران تهیه، چاپ و در اختیار تولیدکنندگان عضو شرکت قرار می‌گیرد تا در هنگام عرضه محصول به بازار بر روی سبزیجات تولیدی نصب شود.

وی با بیان اینکه استفاده از بسته‌بندی شکیل و نصب برچسب علاوه بر افزایش بیش از پیش کیفیت محصول، سبب تمایز سبزی نیشابور از سبزیجات سایر شهرستان‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: این کار در ثبات قیمت محصول تولیدی نیز مؤثر است.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت تعاونی سبزی‌کاران نیشابور با اظهار خرسندی از به ثمر نشستن این طرح پیشنهادی، گفت: اجرایی شدن آن سبب تبلیغ سبزی باکیفیت نیشابور در بازار مصرف خراسان‌رضوی و استان‌های هم‌جوار و حتی تهران می‌شود.

محمدحسن کلیدری افزود: هماهنگی‌های لازم با 42 غرفه از بازارهای میادین میوه و تره‌بار مشهد به ‌عمل آمده است تا از ورود سبزیجات بدون لیبل به بازار مصرف جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: تولید سبزی سالم و عاری از سموم، کودهای شیمیایی و آب آلوده از اهداف مهم شرکت تعاونی سبزی‌کاران نیشابور است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور با بیان اینکه در حال حاضر سبزیجات نیشابور بهترین و باکیفیت‌ترین سبزیجات در کشور است افزود: با تلاش‌ تولیدکنندگان و حمایت مسئولان، روز به روز بر کیفیت محصول تولیدی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول