اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش:

ارتش بدنه مردمی نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بدنه فعال جامعه است.

ارتش بدنه مردمی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا صیامی صبح امروز در دیدار با نیروهای پایور و وظیفه ارتش در اردبیل اظهار داشت: چه در دوران ستم‌شاهی و چه در مقطع کنونی اکثر بدنه ارتش مردمی است و به غیر از برخی وابستگان به نظام‌های سلطه همه آنها تلاش می‌کردند همسو با اهداف مردم در مسیر پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی گفت: بعد از به ثمر نشستن انقلاب عده ای دوست نداشتند ارتش پا برجا بماند و متفق‌القول در مسیر انحلال ارتش حرکت می‌کردند چرا که کسب منافع مجدد خود را در انحلال ارتش می‌دیدند و در این مسیر به هر دستاویزی متوسل شده‌ بودند.

صیامی افزود: امام راحل با روشنگری و عمق بصیرت خود هرگز اجازه نداد ارتش منحل شود بلکه بر تقویت ارتش مکتبی و تشکیل ارتش 20 میلیونی حکم داد.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش تصریح کرد: چنین کارهای روحیه‌بخشی سبب شد تا نیروهای ارتشی در روزهای نخستین پیروزی انقلاب در مناطق مرزی و دچار آشوب شده کردستان و آذربایجان غربی حاضر شده و به بسیاری از اغتشاشات و غائله‌های قومی پایان دهد.

وی در ادامه ابراز داشت: بعد از آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران نیروهای ارتشی بودند که با حضور در مناطق مختلف مدافع انقلاب و سرای پاک ایران بوده و با درایت خود در تمام جبهه‌ها ضربات سخت و سنگینی را به دشمن تحمیل کردند.

صیامی گفت: بعد ازگذشت 23 سال از پایان جنگ و در طی 33 سال گذر انقلاب ارتش ایران با جهاد فی سبیل‌الله از انقلاب به خوبی صیانت کرده ارتش ولایی مردمی و وفادار به جمهوری اسلامی ایران است و با تربیت و تقدیم شهدایی همچون صیاد شیرازی پشتیبانی خود را از انقلاب و ولایت و رهبری نشان داده است.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش اقدام قهرمانانه نیروی دریایی ارتش را در حضور مقتدرانه در عرصه‌های فرا منطقه‌ای و آب‌های آزاد و مدیترانه‌ای یادآور شد و افزود: ارتش ما امروز در جوار رژیم صهیونیستی و ناوهای امریکا در منطقه پیام صلح و دوستی را به جهانیان ابلاغ می‌کند و با از بین بردن دزدان دریایی نه تنها امنیت دریاها و آب‌های آزاد را برقرار می‌کند بلکه پیام صلح و دوستی ایرانیان را به تمام دنیا می‌رساند.

صیامی با اشاره به تفاوت ارتش ایران با سایر ارتش‌های دنیا ابراز داشت: ارتش دنیا دست قدرتمندان زور مداری است که این مجموعه را ابزار خود قرار داده‌اند که در آن نه تنها از هویت استقلال ایمان و اعتقاد خبری نیست بلکه ابزاری در راستای تامین منافع حاکمیت است

صیامی در پایان نیروهای مسلح را فرزند رشید و برومند این ملت بیان کرد و افزود: ارتش ما در روز 29 فروردین امسال نیز در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج نیروی انتظامی و ... همانند سال‌های گذشته اقتدار و عظمت خود را در قالب رژه باشکوه به همراه نمایش تجهیزات قوی برنامه‌های رزمی، ورزشی و فرهنگی به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول