اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نور خبر داد

آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در نور

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نور از آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت از امروز خبر داد.

آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در نور

سید عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور اظهار داشت: ثبت‌نام سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در رده سنی 14 تا 24 سال در رشته‌های مختلف مهارتی از امروز 26 فروردین تا 17 اردیبهشت در مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی بیان داشت: مسابقات این دوره در 29 کد رشته، پلی مکانیک(اتوماسیون)، ساخت و تولید(تیمی سه نفره)، مکاترونیک(تیمی دو نفره)، طراحی مهندسی مکانیک، تراشcnc، فرزcnc، فناوری اطلاعات(راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت)، جوشکاری، کاشی‌کاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله‌کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، فناوری(شیرینی پزی)، آشپزی، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، رباتیک(تیمی دو نفره)، کابینت‌سازی چوبی، اتصالات(درب و پنجره)، جواهرسازی، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز (تیمی دو نفره)، تبرید و تهویه، فناوری اطلاعات(مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، فناوری طراحی گرافیک و خیاطی (فناوری مد) برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نور تاریخ برگزاری سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در مرحله شهرستانی را خرداد ماه سال جاری، مرحله استانی را 29 و 30 تیرماه و مرحله کشوری را نیز نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرد.

موسوی با اشاره به اینکه در سال گذشته 11 نفر در مرحله شهرستانی شرکت کردند و یک نفر در رشته جوش رتبه دوم را کسب کرد، متذکر شد: در المپیادها نفر اول هر رشته به مرحله استانی اعزام و پس از یک دوره آموزشی کوتاه مدت به مرحله کشوری اعزام می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نور اذعان داشت: تیم المپیاد مهارت استان در دوازدهمین مرحله المپیاد کشور رتبه سوم را کسب کرد و تیم ملی المپیاد کشورمان نیز در چهل و یکمین دوره المپیاد جهانی مهارت در سال 2011 لندن رتبه ششم را در بین 48 کشور شرکت‌کننده از آن خود کرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول