اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای اردبیل خبر داد

ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل از ثبت‌نام هنرجویان این استان برای شرکت در مسابقات ملی مهارت خبر داد.

ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، علی شهبازی اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از 26 فروردین آغاز و تا 15 اردیبهشت ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد، افزود: فهرست رشته‌های ثبت‌نامی برای المپیاد در این مرکز شامل رشته‌های ساخت و تولید (تیمی سه نفره)، مکاترونیک (تیمی دو نفره)، فناوری اطلاعات، راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت، فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، جوشکاری، الکترونیک، طراحی وب، تأسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، کابینت‌سازی چوبی، اتصالات (درب و پنجره)، جواهرسازی، طراحی فضای سبز (تیمی دو نفره)، فناوری طراحی گرافیک، خیاطی (فناوری مد) است.

این مسئول از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط، ضوابط و نحوه شرکت در المپیاد با مراجعه به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی اردبیل و نیز برای دریافت فایل منشور مسابقات ملی مهارت به نشانی اینترنتیwww.irantvto.ir (بخش مسابقات و المپیاد ملی مهارت) اقدام کنند.

کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی اردبیل در دوازدهمین دوره این مسابقات موفق به دریافت کسب یک مدال طلا در رشته کابینت‌سازی چوبی و یک مدال نقره در رشته اتصالات (درب و پنجره) شدند.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول