اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 فرودین تا 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری صورت می‌گیرد

ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از 15 فروردین‌ماه جاری در اصفهان آغاز شده است و تا 15 اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.

ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در اصفهان

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: افزوده شدن رشته آشپزی و حذف رشته شبکه‌های کابلی از رشته‌های این مسابقات از تغییرات سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات نظام‌های مهارتی را ارتقاء می‌دهد، اضافه کرد: هم‌چنین برگزاری این مسابقات، بستری مناسب برای رقابت نظام‌مند میان دانشجویان، دانش‌آموختگان و مهارت‌آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، صنعت‌گران و پیشه‌وران جوان ایجاد می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: ثبت‌نام مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از 15 فروردین‌ماه جاری در اصفهان آغاز شده است و تا 15 اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.

وی به اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و افزود: ایجاد فرصتی مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارت و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم و شناسایی کمبود‌های آموزشی مهارت از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می‌رود.

زارع تأکید کرد: این دوره از مسابقات در 20 رشته از جمله جوشکاری، کاشی‌کاری، طراحی فضای سبز، کابینت‌ساز چوبی، صافکاری خودرو، جواهر‌سازی، فناوری طراحی گرافیک، کنترل صنعتی و دیگر رشته‌های مهارتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری به صورت آزمون کتبی برگزار می‌شود، افزود: 29 و 30 تیرماه جاری، میز مرحله استانی به صورت پروژه عملی و 15 تا 31 شهریورماه سال جاری نیز مرحله کشوری این مسابقات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول