اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

عقب‌ماندگی اقتصادی زمینه‌ساز فقر دینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان فردوس گفت: عقب ماندگی اقتصادی زمینه‌ساز فقر دینی و همچنین بروز فقر فرهنگی در جامعه است.

عقب‌ماندگی اقتصادی زمینه‌ساز فقر دینی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی حاکم بر دنیا و اقدامات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهتمام به جهاد در عرصه اقتصاد و توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد و معیشت مردم کاملا روشن است.

وی افزود: مسئولان نظام در راستای تحقق تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی باید بکوشند تا به موفقیت‌های روز افزون اقتصادی نایل شوند و تکلیف همه خدمتگزاران نظام در تحقق اهداف بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب روشن‌ و پر واضح است.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: مدل حکومتی جمهوری اسلامی که بر پایه تعالیم اسلامی شکل گرفته است باید در حوزه اقتصادی نیز همچون سایر ابعاد به ویژه در روزهای بحران اقتصاد سرمایه‌داری درخشش بی‌نظیر خود را به رخ بکشد.

مرادی یادآور شد: مردم و مسئولان باید با شناخت اهمیت این تلاش عظیم، زمینه‌های تحقق خواسته مقام معظم رهبری را فراهم کنند.

وی با اشاره به آیات و روایات گفت: یکی از سپاهیان عقل، غنا و یکی از سپاهیان جهل، فقر است که فقر در واقع زمینه‌ساز جهل در خامه و این دو موضوع یک رابطه مشخص و تعریف شده در حوزه‌های اجتماعی دارند.

امام جمعه موقت فردوس افزود: در میان گرفتاری‌ها و مشکلات عمومی، شناخت فوریت‌ها و اولویت‌ها هنر بزرگ دولت و مجلس است.

مرادی تصریح کرد: مسئله اشتغال، امنیت، تورم و گرانی از جمله مسائلی هستند که مسئولان نظام باید حداکثر توان خود را برای مقابله با آن به کار گیرند.

وی یادآور شد: جهاداقتصادی ارتباط مستقیمی با جهادفرهنگی دارد و در این میدان مبارزه، تلاش برای تولید انبوه محصولات فاسد فرهنگی با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌های متعدد و برنامه‌ریزی برای تحریم همه جانبه اقتصادی جمهوری اسلامی با هدف افول اخلاق در جامعه اسلامی انجام می‌شود.

امام جمعه موقت فردوس گفت: در صورت افول اخلاق در جامعه اسلامی همه آرمان‌های نظام مورد تهدید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول