اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر مشهد:

بهبود مشکل ترافیک مشهد با کار فرهنگی امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: مشکل ترافیک مشهد با کار فرهنگی به مقدار زیادی بهبود پیدا می‌کند.

بهبود مشکل ترافیک مشهد با کار فرهنگی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا زعیمی عصر امروز، در نطق پیش از دستور خود در یک صد و چهل و یکمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: مشکل ترافیک مشهد با کار فرهنگی به مقدار زیادی بهبود پیدا می‌کند و شهرداری باید در این زمینه فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

وی با تأکید بر اینکه حل مشکلات حمل و نقل نیازمند کار فرهنگی است، عنوان کرد: تا کجا می‌توان مشکلات حمل و نقل را با تعریض خیابان و اقدامات فیزیکی حل کرد؟ ما در این راستا نیازمند کار فرهنگی گسترده و پیگیری جدی آن هستیم.

زعیمی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی در سال جدید و ایام نوروز اظهار داشت: شهر مشهد مبادی ورودی خوبی ندارد اما زائرانی که از طریق پایانه مسافربری وارد مشهد می‌شدند، در این پایانه فضای بسیار مناسب و قابل قبولی را دیدند و ابراز رضایت از این مناظر داشتند.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه نمادهای نوروزی امسال زیبایی و نوآوری قابل ستایشی داشت، افزود: معاونت خدمات شهری با وجود برودت هوا و بارش سنگین برف در اواخر سال 90، عملکرد قابل قبولی داشت و گل‌آرایی‌های سطح شهر چشم‌نواز بود.

وی ضمن قدردانی از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و سازمان‌ها به‌ ویژه سازمان پارک‌ها متذکر شد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در این مدت نشان داد که اگر بخواهد می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

زعیمی با اشاره به کاشت گل و گیاه در مشهد در راستای تحقق اهداف تولید ملی گفت: کاشت 6 میلیون گل در شهر مشهد که همه آنها از تولیدات داخلی تهیه شده بود، مقدمه‌ای برای تحقق شعار سال 91 بود که شهرداری مشهد به انجام رساند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول