اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 160 میلیون ریال اعتبار

شهرک ترافیک در رشتخوار احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رشتخوار از احداث شهرک ترافیک در این شهر خبر داد.

شهرک ترافیک در رشتخوار احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا میداندار با تأکید بر لزوم آشنایی نسل کودک و نوجوان با فرهنگ صحیح رانندگی گفت: مسئولان شهرستان با درک این مهم پروژه احداث شهرک ترافیک در شهر رشتخوار با اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال و با مسئولیت شهرداری رشتخوار را تصویب کردند.

وی انجام کارهای فرهنگی برای کاهش جرایم و تخلفات رانندگی را ضروری دانست و افزود: تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های اداره راهنمایی و رانندگی از طریق طراحی، چاپ و نصب پارچه نوشته‌هایی با مضمون لزوم رعایت قوانین مربوطه می‌تواند در تحقق این هدف راهگشا باشد.

معاون فرماندار رشتخوار از اجرای طرح مطالعاتی حمل و نقل و ترافیک شهر رشتخوار خبر داد و اظهار کرد: برای عملیاتی شدن این طرح که به طور قطع مبنای بسیاری از تصمیمات شورای هماهنگی ترافیک خواهد بود، 100 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی هم‌چنین نصب چراغ‌های فرمان و چشمک‌زن، اصلاح سرعت‌گیر، تأمین روشنایی معابر، نصب تابلوهای مورد نیاز و اصلاح خط‌کشی خیابان‌ها را از دیگر تصمیمات این جلسه عنوان کرد که برای هر یک ردیف اعتباری مشخصی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول