اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور فارس:

ترافیک شیراز به خارج از شهر هدایت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور فارس گفت: مجتمع خلیج فارس خرده حرکت‌های درون شهری را به حرکت ترافیکی بزرگ تبدیل و به سمت خارج از شهر هدایت می‌کند.

ترافیک شیراز به خارج از شهر هدایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا رضایی بعد از ظهر امروز در آیین گشایش فاز نخست مجتمع عظیم خلیج فارس در شیراز، این مجتمع بزرگ را موجب هدفمند شدن سفرهای درون شهری دانست و اظهار داشت: این مجتمع ضمن جلوگیری از خرده حرکت‌های درون شهری آنها را به حرکت ترافیکی بزرگ تبدیل و به سمت خارج از شهر هدایت می‌کند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب و امکانات موجود در این مجموعه احساس می‌کنیم می‌توانیم هسته مرکزی شهر را از ترافیک خالی کنیم.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی این پروژه با توجه به پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در آن باعث کاهش ترافیک ایستا می‌شود و با اصلاح برخی گره‌ها در مسیر دسترسی به این پروژه، ترافیک حرکتی نیز روان می‌شود.

در ادامه مدیرعامل سازمان کار و تعاون استان فارس نیز راه‌اندازی این پروژه را باعث افزایش سرعت چرخه اقتصادی این استان دانست و گفت: این مجتمع علاوه بر ایجاد اشتغال‌های مستقیم بسیار، کمک بسیاری به تولید کنندگان این استان می‌کند و موجب حفظ پایداری تولید در فارس می‌شود.

عباس عباسی تصریح کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از این مجتمع به تثبیت اشتغال در استان منجر می‌شود و فاز نخست آن در محاسبه خطی سه دهم درصد ضریب بیکاری استان را کاهش می‌دهد و به طور کلی مشوق خوبی برای تثبیت اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی بیشتر این استان است.

فرماندار شهرستان شیراز نیز در این مراسم ایجاد اشتغال بیش از یک‌هزار نفری با راه‌اندازی این مجتمع در ابتدای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به فال نیک گرفت و گفت: فرمانداری شیراز به جد از پروژه‌های سرمایه‌گذاری حمایت و از هرگونه عوامل و موانعی که موجب ایجاد ناامیدی و یأس بر سر راه سرمایه‌گذاری شود جلوگیری می‌کند.

جواد زرین کلاه تصریح کرد: به عنوان نماینده عالی دولت اجازه نمی‌دهیم کسی در اجرای پروژه‌های ملی و سرمایه‌گذاری خللی ایجاد کند.

وی در پایان اظهار داشت: این پروژه در ایجاد رفاه برای مردم بسیار تأثیرگذار بوده و جای چنین فروشگاهی با این وسعت و کیفیت در شهر شیراز خالی بود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول