اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی طرح ترافیک شیراز:

اول مرداد ماه طرح ترافیک شیراز اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی طرح ترافیک شهرداری شیراز گفت: طرح ارشادی آمد و شد خودروها با پلاک یکان زوج یا فرد، از اول مرداد ماه سال جاری در مبادی ورودی و خروجی هسته مرکزی شهر شیراز اجرا می‌شود.

اول مرداد ماه طرح ترافیک شیراز اجرایی می‌شود

محمدرضا امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در گام نخست، اجرای طرح محدوده ترافیکی شیراز با رویکرد ارشادی اجرا می‌شود که از امروز اطلاع رسانی آن آغاز شده و همزمان با اجرای این طرح، برخی کارهای ساماندهی معابر مانند نصب تابلوها و تجهیزات کنترل ترافیک انجام می‌شود.

وی افزود: در پی اجرای این طرح، از اوایل مرداد ماه امسال، به صورت ارشادی  از سوی پلیس راهور، طرح زوج و فرد شدن خودروها در هسته مرکزی شهر شروع می‌شود.

مدیر اجرایی طرح ترافیک شهرداری شیراز همچنین با تأکید بر این که طرح محدوده ترافیکی، طرح محدودیت و یا ممنوعیت نیست بلکه طرح مطلوبیت است تصریح کرد: کاهش آلودگی‌های صوتی و زیست‌محیطی، کاهش شمار خودروها، بهبود و ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مزایای اجرای طرح محدوده ترافیک است.

امین کاهش زمان سفرهای درون‌شهری، امدادرسانی و ارائه خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تر نیروهای امدادی و انتظامی، صرفه‌جویی در میزان سوخت و افزایش بهره‌وری را از دیگر مزایای اجرای طرح محدوده ترافیکی برشمرد.

وی همچنین در ادامه به اصلاح و ساماندهی کاهنده‌های سرعت در سطح شهر شیراز اشاره کرد و گفت: طرح اصلاح سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در اولویت کاری سال جاری قرار گرفته است.

امین اضافه کرد: در سال 91 بسیاری از سرعت‌گیرها در شیراز اصلاح و ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول