اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

کاهش 30 درصدی حوادث ترافیکی در دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: حوادث ترافیکی در شهرستان دیلم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است.

کاهش 30 درصدی حوادث ترافیکی در دیلم

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان دیلم در ایام نوروز به صورت فعال در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی حضور داشت و در بخش فعالیت‌های بهداشتی برای مسافران موفق عمل کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان دیلم سومین شهرستان استان در جذب گردشگر نوروزی بود وظیفه ما در تامین شرایط بهداشتی و درمانی مسافران نوروزی سنگین بود.

ناصری با تشریح برنامه‌های هفته سلامت بیان کرد: با توجه به شعار امسال هفته سلامت که زندگی سالم، طول عمر بیشتر نامگذاری شده و افزایش جمعیت سالمندی در کشور توجه بیشتر به این مقوله لازم و ضروری است.

وی افزود: طبق آمارهای موجود هفت درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و با توجه به رشد چشمگیر جمعیت سالمندی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای این قشر هستیم.

ناصری تصریح کرد: در هفته سلامت امسال 34 برنامه از سوی شبکه بهداشت و درمان در شهرستان دیلم پیش‌بینی شده که در هفته سلامت از 18 الی 24 فروردین اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: امیدورایم با برگزاری چنین نشست‌ها و با همکاری و مشارکت فعال کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی و آموزش و پرورش بتوانیم مشکلات سالمندی شهرستان را بررسی و برطرف کنیم.

رئیس شبکه بهداشت دیلم از نماینده کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خواست تا مشکلات بازنشستگان کانون را دسته‌بندی و در نشست بعدی که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، ارائه کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول