اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

نصب چراغ‌های هوشمند در محدوده طرح ترافیک ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه از نصب چراغ‌های هوشمند و پلاک‌خوان در میادین ورودی محدوده طرح ترافیک ارومیه خبر داد.

نصب چراغ‌های هوشمند در محدوده طرح ترافیک ارومیه

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا عصمت‌پرست در جلسه مشترک هماهنگی امور ترافیکی بین شهرداری و پلیس راهور اظهار داشت: به منظور تشخیص بهتر پلاک‌ها در محدوده طرح ترافیک دوربین‌های ویژه پلاک‌خوانی پلاک‌های زوج و فرد در میادین ورودی محدوده طرح نصب می‌شوند.

وی افزود: همکاری و هماهنگی برای اجرای هرچه بهتر این طرح ضروری است که البته مشارکت مردم در این زمینه بیشترین نقش را ایفا می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: بنرهای اطلاع‌‌رسانی اجرای طرح زوج و فرد پلاک‌های خودروها نصب شده است.

وی تاکید کرد: این طرح در محدوده پنجره تا سه راهی کاشانی، خیابان باکری، سه راهی منتظری تا چهارراه مطهری - مدنی و خیابان مدنی اجرا می‌شود.

عصمت‌پرست با اشاره به اینکه این طرح در زمان فعالیت بازاریان، ادارات و مطب پزشکان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: زمان اصلی اجرای طرح هر روز از ساعت هفت صبح تا 21 در نیمه اول سال پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه کاهش ترافیک به ویژه در محدوده خیابان امام (ره) از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری برای اجرای طرح محدودیت ترافیکی است، افزود: در این مسیر اقدامات بسیاری در دست انجام است.

این مسئول با اشاره به مراجعه تعداد زیادی از مردم برای کارهای پزشکی و تجاری به این قسمت از شهر، اظهار کرد: کوچه خان‌باباخان به دلیل تجمع ساختمان پزشکان و مراجعه مردم به محله دارای بار ترافیکی سنگینی شده است که باید برای کاستن از بار ترافیکی این محله در چهار نقطه از شهر توقفگاه تاکسی بی‌سیم مختص انتقال بیماران به درمانگاه‌ها ایجاد شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی برای بهبود عبور و مرور شهری به ویژه در محدوده مرکزی شهر گفت: در سال جاری می‌توان با لحاظ تمام موارد و بسیج امکانات، ارومیه را به شهری با مولفه‌های ترافیکی مناسب تبدیل کرد.

طرح ترافیکی خودروهای زوج و فرد از اول اردیبهشت ماه در بخش مرکزی شهر ارومیه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول