اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

ویژه برنامه سوگواری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژه برنامه سوگواری در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه سوگواری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه دوم ویژه برنامه سخنرانی و سوگواری آن حضرت در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی است، تصریح کرد: این برنامه با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از مداحی حاج‌مرتضی حیدری و حاج‌مهدی رسولی در این برنامه خبر داد و افزود: این برنامه به مدت سه روز در زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این مراسم در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و گفت: از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری حسینیه اعظم زنجان میزبان عاشقان حضرت زهرا (س) است.

شهامی با بیان اینکه این برنامه از ساعت 10 شب آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های مختلفی در این راستا در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه خواهران روز چهارشنبه ساعت چهار عصر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور حاج علیرضا بیگدلی و کربلایی جواد هاشمیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول