اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار ایجرود:

بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار ایجرود گفت: تیرماه سال جاری بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

مهدی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان ایجرود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده مشکلی برای بهره‌برداری از این پروژه وجود ندارد.

معاون عمرانی فرماندار ایجرود تصریح کرد: بیمارستان 32 تختخوابی بیمارستان ایجرود مشکل نیروی انسانی نداشته و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مساحت بنای این بیمارستان سه هزار و 70 متر مربع است، یادآور شد: در این بیمارستان هفت هزار متر مربع محوطه‌سازی صورت می‌گیرد.

حیدری با اشاره به پیشرفت مطلوب این پروژه خاطرنشان کرد: مشکل بیماران شهرستان ایجرود با احداث این پروژه برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان 80 روستای شهرستان را با 40  هزار نفر زیر پوشش قرار می‌دهد.

معاون عمرانی فرماندار ایجرود ابراز داشت: مشکل عمده اعتبارات این پروژه حل شده و با اقدامات انجام شده بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی این بیمارستان مشکلات سلامت و بهداشت مردم منطقه حل شده و نیاز به انتقال بیماران به مرکز استان وجود ندارد.

حیدری با اشاره به کیفیت بالای احداث این بیمارستان در شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این بیمارستان بخش‌های دیگر شهرستان نیز از خدمات آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه احداث واحدهای تخصصی بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: با ایجاد تخصص‌های مورد نیاز، نیازی به حضور بیماران در مراکز درمانی استان وجود ندارد.

معاون عمرانی فرماندار ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین اولویت معاونت عمرانی شهرستان را توجه به پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: با تاکیدات فرماندار شهرستان و در راستای توجه به سیاست‌های کلی کشور این پروژه در سال جاری تعیین تکلیف می‌شود.

حیدری با اشاره به این که رویکرد استان زنجان در سال جاری اجرای پروژه‌های سفرهای هئیت دولت به استان و سفر استاندار به شهرستان‌ها است، یادآور شد: در راستای اجرای پروژه‌ها در سال جاری اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و۱۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول