اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

340 واحد درمانی ساخته شد/190 طرح بیمارستانی در دست احداث است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: در طول زمان خدمتگزاری دولت‏های نهم و دهم، 340 بیمارستان، کلینیک درمانی و درمانگاه ساخته، بهره‏برداری و تحویل شد.

340 واحد درمانی ساخته شد/190 طرح بیمارستانی در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران مرتضی تمدن عصر امروز در جمع مسئولان و مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: در حال حاضر نیز با تلاش مسئولان امر 190 پروژه بیمارستانی در دست احداث است.

وی ادامه داد: در استان تهران اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان از سوی مجموعه استانداری تهران در ساخت و ساز مراکز درمانی و بیمارستانی هدایت می‏شود.

تمدن اضافه کرد: اگر این میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح‏های بیمارستانی استان تهران با دیگر بودجه‏های شخصی مراکز درمانی و همچنین کمک‌های خیران محاسبه شود، این عدد به رقم 2 هزار و 300 میلیارد تومان پروژه در دست احداث می‏رسد.

 

* مشارکت مردم تهران در انتخابات تاریخی بود

استاندار تهران همچنین در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استان تهران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حد نصابی تاریخی را به ثبت رساند.

وی ادامه داد: البته من به عنوان مجری و دست‏اندرکار برگزاری انتخابات حق ورود به نحوه گرایش انتخاب از سوی مردم را ندارم؛ اما محصول انتخاب امت اسلامی کاملا مشخص است.

تمدن اضافه کرد: دکتر حداد عادل که افتخار شاگردی وی در مجلس هفتم همواره با من هست و خواهد بود، از مصادیق بارز نظرات مردم در انتخابات است.

استاندار تهران افزود: دیگر نمایندگان راه یافته به عرصه خدمتگزاری مجلس نهم باید از وجود این نماینده بیشترین استفاده را ببرند.

استاندار تهران ادامه داد: حداد عادل در همه عرصه‏های انقلاب اسلامی همواره منشأ خیرات و برکات بسیاری بوده و باید بهره کافی را از چنین ظرفیت بارزی برد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول