اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر سوم هیئت دولت صورت گرفت

جذب 2.5 میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی آمل گفت: در سفر سوم هیئت دولت به مازندران، دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی آمل جذب شد.

جذب 2.5 میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محسن غفاری ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر شهرستان آمل با اشاره به اینکه از محل مصوبات سفر هیئت دولت به مازندران 400 واحد مسکن محرومان در این شهرستان احداث شده، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی از طریق اعتبارات بنیاد مسکن و مشارکت‌های مردمی ساخته شده است.
وی با بیان اینکه از محل مصوبات سفر دوم نیز 2 هزار و 500 مسکن اجاره‌ای برای کل استان در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: این واحدها با تسهیلات 14میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی آمل با اعلام اینکه افزایش تراکم واحدهای مسکونی براساس مصوبات سفر هیئت دولت در پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان لحاظ شده، یادآور شد: یکی از مصوبات سفر دوم هیئت دولت دایر کردن ادارات مسکن و شهرسازی بود که هم‌اکنون در 16 شهرستان مازندران از جمله آمل اداره مسکن و شهرسازی راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه در سفر سوم هیئت دولت اعتبار برای ساخت بیمارستان‌های چالوس و آمل در نظر گرفته شده، اضافه کرد: دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان 160تختخوابی آمل در نظر گرفته شده بود که جذب شده است.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی آمل با اعلام اینکه بیمارستان 160تختخوابی آمل مراحل انتهایی ساخت خود را طی می‌کند، اذعان داشت: در حال حاضر راه دسترسی تنها مشکل این بیمارستان است که امیدواریم با توافق دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شمال این موضوع برطرف شود.
انتهای‌ پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول