اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی/ 29

ساختمان پزشکان بیمارستان حضرت قائم (عج) کلاردشت به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: چهار واحد آپارتمان ویژه پزشکان متخصص به منظور استقرار آنها برای خدمات‌دهی به بیماران در محوطه بیمارستان حضرت قائم(عج) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان پزشکان بیمارستان حضرت قائم (عج) کلاردشت به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس صبح امروز در مراسم افتتاح این ساختمان با اشاره به روند فعال‌سازی بخش‌های تخصصی در بیمارستان کلاردشت، احداث این آپارتمان را راهی برای جذب بیشتر متخصصان به این منطقه عنوان کرد.

شهرام شکرزاده اظهار داشت: این مجتمع در چهار طبقه به مساحت کلی 416 متر ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این طرح از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوده، تصریح کرد: پس از خلع ید شدن پیمانکار اول در تیرماه سال 90 اجرای این پروژه از سر گرفته شد و امروز آماده بهره‌برداری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 180 میلیون تومان اعتبار این پروژه بود و از محل اعتبارات دانشگاه نیز 20 میلیون تومان برای تجهیز آن هزینه شده است.

شکرزاده با بیان اینکه متخصصین جراحی، بیهوشی، زنان و داخلی در این بیمارستان حضور می‌یابند، تصریح کرد: پیش از این متخصصان داخلی، اعصاب و روان و اطفال در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پرداختند که با تکمیل نیروهای متخصص انتظار می‌رود مردم کلاردشت از این خدمات در این بیمارستان بهره ببرند.

رئیس بیمارستان حضرت قائم کلاردشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه برای تامین متخصصان این بیمارستان رایزنی‌های زیادی به ویژه از سوی نماینده مردم نوشهر و چالوس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان صورت گرفت، بیان داشت: تقاضای ما از مردم استفاده از این نیروها و حذف مراجعات غیرضروری به شهرهای اطراف است.

مظفر مهدیان تصریح کرد: حضور متخصص رادیولوژی یکی از در خواست‌های ما در این بیمارستان است که امیدواریم با مساعدت مسئولان نسبت به آن  اقدام شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه گزاف سوخت در کلاردشت انتظار می‌رود گازرسانی به بیمارستان کلاردشت در اولویت قرار گیرد.

همچنین در ادامه یک پروژه گردشگری در کلاردشت نیز به بهره‌برداری رسید.

هتل آپارتمان ستاره شهر در زمینی به مساحت 350 مترمربع با زیربنای 800 متر در 6 واحد 65 تا 90 متری احداث شده که 700 میلیون تومان هزینه آن شده است. از این میزان 500 میلیون تومان توسط بخش خصوصی و 200 میلیون تومان از اعتبارات بانک رفاه استفاده شده است.

این هتل آپارتمان برای شش نفر اشتغالزایی مستقیم چهار نفر اشتغالزایی غیر مستقیم داشته است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول