اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار گزیک:

کتابخوانی سبب کاهش سرانه بزهکاری می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار گزیک گفت: هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به سوی کتاب و کتابخوانی ترغیب شوند از سرانه بزهکاری کاسته می‌شود.

کتابخوانی سبب کاهش سرانه بزهکاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های خراسان‌جنوبی، علی قربان‌‌پور در جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهید باهنر شهر گزیک ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی در مورد افتتاح کتابخانه شهید باهنر گزیک همزمان با دهه مبارک فجر اظهار داشت: باید مناطق مرزی در مقابل جنگ نرم دشمنان واکسینه شوند و در حوزه فرهنگی فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

وی افزود: هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به سوی کتاب و کتابخوانی ترغیب شوند از سرانه بزهکاری کاسته می‌‌شود.

بخشدار گزیک تعامل و همکاری با مدارس سطح شهر را از عوامل مهم در رشد امانت کتاب و افزایش سرانه مطالعه دانست و با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخانه تأکید کرد: باید بهترین مکان برای ایجاد کتابخانه در نظر گرفته شود.

مسئول کتابخانه عمومی شهر گزیک نیز ضمن ارائه گزارشی از روند افتتاح کتابخانه شهید باهنر این شهر یادآور شد: تنها درآمد کتابخانه‌های عمومی از محل 0.5 درصد شهرداری و کمک‌های مردمی است که در صورت عدم پرداخت به موقع، کتابخانه در پرداخت هزینه‌های خود دچار مشکل خواهد شد.

علی دهقانی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و بخشدار گزیک در پیگیری و تجهیز کتابخانه شهید باهنر، خواستار توجه بیشتر دیگر مسئولان به مقوله کتاب و کتابخوانی شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول