اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رقابت 2 هزار نفر

نتایج مسابقات کتابخوانی راه روشن اعلام شد

خبرگزاری فارس: در این نوبت از ششمین دوره مسابقات بزرگ راه روشن، در رشته مفاهیم قرآن 2 هزار و 316 نفر و در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه 2 هزار و 334 نفر حائز شرایط شرکت در قرعه‌کشی شده‌اند.

نتایج مسابقات کتابخوانی راه روشن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه کشور، در این دوره از مسابقات در رشته مفاهیم قرآن 4 هزار و 716 نفر شرکت کردند که از این تعداد 2 هزار و 316 نفر حائز شرایط شرکت در قرعه‌کشی شده‌اند. در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه نیز 7 هزار و 908 نفر شرکت کرده و از این تعداد 2 هزار و 334 نفر حد نصاب امتیاز را کسب کرده‌اند. 

همچنین در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه 9 نفر از از این افراد امتیاز کامل و در رشته مفاهیم قرآن تنها یک نفر (خانم معصومه فرخ‌پور از همدان) امتیاز کامل را کسب کرده‌اند.

گفتنی است در رشته مفاهیم قرآن استان فارس دارای بیشترین شرکت‌کننده و استان اصفهان و استان کرمان به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را از لحاظ تعداد شرکت‌کننده به‌ دست آوردند و استان‌های هرمزگان، خراسان شمالی و مرکزی کمترین شرکت‌کنندگان را دارا بوده‌اند.

در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه نیز استان‌های فارس، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین تعداد شرکت‌کننده و استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان کمترین شرکت‌کننده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

شایان ذکر است عزیزانی که حدنصاب امتیاز را برای شرکت در قرعه کشی به‌دست نیاورده‌اند می‌توانند در نوبت سوم مسابقه که در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود، مجددا با آمادگی بیشتر شرکت کنند.

یادآور می‌شود تاریخ قرعه‌کشی 29 خرداد ماه همزمان با مبعث رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌واله است.

جوایز این دوره از مسابقات اعزام دو کاروان 110 نفره به کربلا و نجف، اعزام دو کاروان 110 نفره به سوریه، اعزام دو کاروان 110 نفره به مشهد و اعزام دو کاروان 110 نفره به قم است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول