اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عنوان کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج کتابخوانی

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار داشت: باید از هر ابزاری برای جذب مخاطب در کتابخانه‌ها استفاده کرده و افراد را کتابخوان تربیت کرد.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سید جواد سادات فاطمی در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، روسای بخش‌ها، کارشناسان ستاد و مدیران کتابخانه‌ها برگزار شد، با اشاره به مشکلات قبلی کتابخانه‌ها، روند رشد کتابخانه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر نهاد کتابخانه‌ها به عنوان یک نهاد فرهنگی قدرتمند از جایگاه مستقلی در کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: نیروهای فوق‌العاده خوبی در کتابخانه‌ها جذب شده و نظارت دقیقی بر جذب نیروی انسانی انجام می‌شود و در سال جاری در کل کشور 5 هزار و 600 نفر کارمند در کتابخانه‌ها و ستاد مشغول فعالیت هستند.

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: این نهاد در حال رشد و توسعه است و از پویایی و تحرک لازم برخوردار است.

سادات فاطمی افزود: پروژه‌های در حال ساخت نشان دهنده این است که نهاد به عنوان یک سازمان فرهنگی رشد می‌کند.

وی تصریح کرد: مسائل رفاهی، وضعیت استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای و امکانات نرم افزار و منابع در نهاد کتابخانه‌های عمومی دچار تحول شده است.

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اجرای موفق طرح کتاب اظهار داشت: طرح کتاب من کمبود کتاب‌های مورد نیاز مخاطب را تکمیل می‌کند و درصدد ارتقای این طرح هستیم.

وی در خصوص جایگاه استان قم در کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری به قم نگاه ویژه دارند ما هم باید به استان قم به طور ویژه توجه داشته باشیم.

سادات فاطمی ادامه داد: به لطف خدا با تلاش مجموعه همکاران به ویژه مدیرکل کتابخانه‌ها در استان قم، تعاملات و ارتباطات بسیار خوبی برقرار است و گام‌های موثری در راستای توسعه کتابخوانی برداشته شده است.

وی افزود: در استان قم بین همه مسئولین همدلی و هم صدایی خوبی در حوزه کتابخانه‌های عمومی شکل گرفته و همه به دنبال ارتقای وضعیت کتابخوانی و کتابخانه‌ها هستند.

معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان داشت: با تلاش بیشتر وضعیت استان قم قابل توسعه است و باید این جریان ادامه پیدا کند تا وضعیت کتابخانه‌های عمومی روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول