اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج خبر داد

برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در کرج

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار کرج از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه بیست و دومین یادواره شهدای منطقه قلمستان (حدیث پرواز) خبر داد.

برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کلان‌شهر کرج، حسین امیدیان اظهار داشت: مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان 50 سال عبادت با موضوعاتی از وصیتنامه 47 شهید شاخص ایران و 3 شهید حزب‌الله لبنان در این کتاب گردآوری و از سوی مؤسسه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده است.

وی افزود: محتوای کتاب 50 سال عبادت دربرگیرنده بخش‌هایی از نوشته‌های عارفانه، ادبی، عاشقانه و اخلاقی شهدا در وصیتنامه‌های مذکور است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این کتاب به همراه زندگینامه و تصاویر شهدای مذکور در این اثر منتشر شده است که این مسابقه در قالب 50 سؤال به نیت وصیتنامه موجود در کتاب (هر وصیت یک سؤال) خواهد بود که به صورت چند گزینه‌ای (تستی) طراحی می‌شود.

امیدیان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه معرفی شهدا و ایثارگران به عنوان الگوهای راستین برای جوانان، در جهت اشاعه و زنده نگه داشتن دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ضروری است و وجود این فرهنگ ایثار و شهادت، رفاه، آسایش و امنیت را برای تداوم‌بخشی به زندگی در ابعاد گوناگون به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: این کتاب به تعداد یک هزار جلد در فروشگاه محبان‌الرضا(ع) واقع در کرج، رو به ‌روی مصلی، نبش کوچه امام‌زاده و مسجد ولی‌عصر خیابان قلمستان بعد از نماز مغرب و عشاء در بین شهروندان کرجی توزیع می‌شود.

این مسئول هدف از برگزاری مسابقه "50 سال عبادت" را ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در میان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها، به نوعی شوق و عشق به کتاب و کتاب‌خوانی را در افراد جامعه به وجود می‌آورد و امید است با برگزاری این‌گونه مسابقات در استان و در بُعد کلان کشور بتوانیم این فرهنگ را در میان اقشار مختلف جامعه به وجود آوریم.

وی درباره زمان و مکان برگزاری مسابقه گفت: زمان برگزاری مسابقه روز جمعه 19/12/90 و مکان برگزاری مسابقه نیز متعاقباً از طریق سامانه پیام کوتاه به شرکت کنندگان اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار کرج خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه مشخصات (نام و نام‌خانوادگی) خود را به شماره 30008940261135 ارسال و یا به وب‌سایت :www.hadiseparvaz.ir و یا جهت دریافت فایل PDF کتاب با مراجعه به وب‌سایت مذکور فایل مورد نظر را دانلود کنند.

در پایان این مسابقه به 50 نفر از برگزیدگان و برندگان جوائز نفیس و ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول