اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری آماده همکاری اقتصادی با عمان است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گسترش روابط تجاری ایران و عمان را ضروری دانست و گفت: این استان آماده همکاری اقتصادی با کشور عمان است.

چهارمحال و بختیاری آماده همکاری اقتصادی با عمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در دیدار با یک گروه تجاری عمانی که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، اظهار داشت: باید روابط اقتصادی چهارمحال و بختیاری و عمان افزایش یابد.

وی افزود: افزایش روابط تجاری، رونق همه جانبه دو کشور و به ویژه چهارمحال و بختیاری را موجب خواهد شد.تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام هیئت‌های تجاری از چهارمحال و بختیاری به عمان اندیشیده می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عمان به‌عنوان یک کشور اسلامی دارای اشتراکات فرهنگی و دینی بسیاری با ایران است، گفت: این اشتراکات فرهنگی و مذهبی بستر مناسبی را برای مبادله اقتصادی دو کشور فراهم کرده است که بر این اساس عمان بازار مناسبی برای فروش تولیدات صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی با اشاره به امکانات و پتانسیل‌های این استان، گفت: چهارمحال و بختیاری در برخی از محصولات از جمله شیلات و آب معدنی جایگاه نخست را در کشور در اختیار دارد و این ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه گذاری‌های خارجی فراهم کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری توطئه‌های کشورهای غربی را در راستای تحریم ایران بی‌ثمر دانست و گفت: فعالان اقتصادی کشور با تمام وجود در برابر توطئه‌های آمریکا ایستادگی کرده‌اند و با این تلاش و پشتکار همگانی، هیچ کدام از تحریم‌های کشورهای غربی ثمر بخش نخواهد بود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول