اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری استان اردبیل:

احقاق حق، مطالبه اساسی مردم از دستگاه قضاست

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: احقاق حق و اجرای عدالت مطالبه اساسی مردم از دستگاه قضایی است.

احقاق حق، مطالبه اساسی مردم از دستگاه قضاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، غلامعلی رضایی در اولین جلسه قضات و کارکنان دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: احترام به جایگاه دستگاه قضایی بر همگان واجب است و احدی حق مقاومت در برابر اجرای قانون را ندارد.

وی افزود: قضات و کارمندان در هر جایگاهی که قرار دارند برای تحقق این مطالبه به حق، تمام تلاش خود را بیش از پیش انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: دادگستری کل استان اردبیل مصمم است ضمن ارتقای سلامت قضایی و توجه به استحکام آرا، احکام صادره از دادگاه‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و در مورد هر شخص و فرد و گروهی که محکوم باشند، با اقتدار اجرا کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، از برنامه‌های تشکیلات قضایی استان اردبیل نسبت به این نام‌گذاری خبر داد.

رضایی ابراز داشت: در سال جدید تمام تلاش خود را برای افزایش رضایت عمومی نسبت به دادگستری و تحقق سیاست‌های کلی نظام انجام خواهیم داد.

این مسئول در پایان تاکید کرد: در تشکیلات اداری احساس مسئولیت، نظم در امور، هماهنگی کامل با سایر همکاران و مجموعه و وحدت و همدلی باید تقویت شود تا اهداف سازمانی در خدمت‌رسانی به صورت مطلوب‌تر تحقق یابد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول