اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

برای کاهش آلودگی باید لحظه‌ها را غنیمت شمرد

خبرگزاری فارس: فرماندار اراک گفت: با توجه به آلودگی هوای شهر اراک مسئولان باید لحظه‌ها را غنیمت شمرده و برای رفع آلودگی بکوشند.

برای کاهش آلودگی باید لحظه‌ها را غنیمت شمرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در جلسه کاهش آلودگی هوای شهر اراک اظهار داشت: شهر اراک به عنوان یکی از شهرهای آلوده کشور شناخته شده است که برای رفع این آلودگی مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس و شورای اسلامی باید تلاش مضاعف کرده و اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به معرفی هشت شهر بزرگ کشور به عنوان شهرهای آلوده تصریح کرد: اقدام دولت در معرفی این شهرها نشان‌دهنده اهمیت رفع آلایندگی این شهرها از سوی دولت است که مسئولان نیز باید اقدامات لازم در این زمینه را سرعت ببخشند.

فرماندار اراک گفت: نه تنها مسئولان بلکه مردم نیز در رفع این مشکل سهیم هستند، شهروندان می‌توانند با استفاده از خودروهای عمومی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی در کاهش این آلودگی سهیم باشند.

پورقاسمیان ادامه داد: در پی معرفی شهرهای آلوده کشور وزارت‌خانه نفت و نیرو موظف شدند با تامین سوخت گاز نیروگاه‌ها با اولویت اراک و شازند اقدام کنند که گام ارزنده‌ای در راستای کاهش آلودگی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نیروگاه حرارتی شازند به عنوان عضوی از اعضای این شهر در کاهش آلایندگی این نیروگاه بکوشند، مسئولان این واحد باید توان خود را برای کاهش آلودگی هوای شهر اراک با استفاده از سوخت گاز در نیروگاه به کار گیرند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول