اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی انجام می‌شود

افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان مبارکه

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: به زودی پروژه‌های زیست محیطی در ذوب‌آهن و فولاد مبارکه و پروژه ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان مبارکه در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان مبارکه
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر‌اصفهانی امروز در همایش علمی، آموزشی خشک‌سالی، زاینده‌رود، چالش‌ها و راهکارها با اشاره به اجرایی شدن اقدامات برای بحران زیست محیطی زاینده‌رود بیان داشت: تلاش بسیاری در زمینه ایجاد 500 هزار نوع شغل در بخش کشاورزی استان انجام شده که انتظار می‌رود با وجود مشکلات موجود به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی تاکید کرد: مسئولان استان باید اقداماتی را ترتیب دهند تا اینکه زمینه اشتغال در بخش‌های مختلف فراهم شود، در سال‌جاری اولویت کاری خود را در بخش مدیریت محیط زیست قرار داده‌ایم، به گونه‌ای که امروز شاهد دستاوردهای عظیم هستیم.

ذاکراصفهانی از بخش دام‌پروری استان سخن گفت و ادامه داد: بخش دام‌پروری استان در زمینه ایجاد اشتغال کمک‌های زیادی کرده که با توجه به وجود خشک‌سالی‌های اخیر فعالیت‌های خوب و گسترده‌ای در بخش دام، باغات و زراعت استان اصفهان صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای استان در زمینه تولیدات مختلف اضافه کرد: استان اصفهان در زمینه تولید شیر و گوشت سفید رتبه نخست را در کشور داراست و 50 درصد تولید گوشت بوقلمون کشور نیز متعلق به این استان است.

وی با اشاره به حوزه زراعت استان افزود: بخش زراعت استان آمار مطلوبی را دارد اما لازم است برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

استاندار اصفهان از طرح آب‌رسانی برای استان سخن گفت و ادامه داد: طرح استحصال از منابع آبی جدید که از دریاهای جنوبی و شمالی ایران است به زودی برای اصفهان مطرح می‌شود که مردم اصفهان به زودی از آن بهره می‌برند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های زیست محیطی استان گفت: به زودی پروژه‌های زیست محیطی در ذوب‌آهن و فولاد مبارکه و پروژه ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان مبارکه در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول