اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 160 میلیون تومانی صورت گرفته است

افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست بهبهان گفت: افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا با اعتبار 160 میلیون تومانی که از اعتبارات دور دوم سفر هیئت دولت به شهرستان بهبهان بوده، صورت گرفته است.

افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا در بهبهان
فرخ شیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: این اداره در راستای ایجاد محیطی پاک و سالم برای زندگی و آسایش شهروندان اقدامات مطلوب و مؤثری در منطقه انجام داده است.
وی با اشاره به اقدامات اخیر این اداره افزود: افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا با اعتبار 160 میلیون تومانی که از اعتبارات دور دوم سفر هیئت دولت به شهرستان بهبهان بوده، افتتاحیه بک‌ فیلتر واحد آسیاب مواد خام کارخانه سیمان بهبهان با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان، درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز کارخانه سیمان شهرستان و هماهنگی با راهنمایی و رانندگی شهرستان در راستای متوقف کردن وسائط‌نقلیه دودزا به‌ مناسبت هفته هوای پاک از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این اداره بوده است.
رئیس اداره محیط زیست بهبهان خاطرنشان کرد: هم‌چنین به مناسبت هفته هوای پاک با راهنمایی و رانندگی در خصوص معاینه رایگان کلیه خودروها و موتورسیکلت‌های موجود در شهرستان هماهنگی به عمل آمد و این مهم را با تعامل و همیاری رانندگان به ‌خوبی تحقق بخشید.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقه هفته هوای پاک نیز با طرح سؤالاتی بین دانش‌آموزان مدارس دختر و پسر انجام و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت.
شیرعلی تصریح کرد: این اداره در راستای فراهم کردن امکانات به‌ منظور جلوگیری و کاهش آلودگی هوای در شهرستان در حال برنامه‌ریزی و انجام امور مرتبط با این امر است.
وی هم‌چنین عنوان کرد: مطمئنا با افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا شاهد کاهش آلودگی هوا در شهرستان خواهیم بود.
رئیس اداره محیط زیست بهبهان خاطرنشان کرد: در این راستا تعامل و همکاری شهروندان با اداره محیط زیست نیز بسیار مؤثر و تأثیرگذار است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول