اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 128 طرح عمرانی در سردشت

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: 128 طرح عمرانی در راستای توسعه سردشت در این شهرستان اجر می‌شود.

اجرای 128 طرح عمرانی در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری سردشت اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد از این رو در راستای توسعه مناطق محروم در شهرستان سردشت امکانات ویژه و توجه جدی صورت می‌گیرد تا این منطقه نیز به آبادانی و پیشرفت روزافزون دست یابد.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم سردشت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم قهرمان سردشت در دفاع از انقلاب اسلامی و درگیری با ضدانقلاب در سنگر اول مبارزه بودند و برای پاسداری از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی همواره در برابر دشمنان مقاومت کردند.

جلال‌زاده ادامه داد: دولت برای توسعه شهرستان سردشت با همکاری بخش خصوصی بیش از 30 میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند.

این مسئول ازاجرای 128 طرح عمرانی در شهرستان سردشت خبر داد و تصریح کرد: سد برق آبی سردشت، سد ورگیل، دانشگاه پیام نور، تصفیه خانه آب شرب، سالن اجتماعات، استخر جانبازان، طرح‌های آبیاری تحت فشار، مسکن مهر و تکمیل و تجهیز بازارچه مرزی سردشت از جمله طرح‌هایی است که امسال مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

وی نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود همواره امید به آینده و رفاه عمومی را مورد توجه قرار داده‌اند از این رو برای رسیدن به این هدف مهم بهبود مدیریت و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی نقش موثر و سازنده‌ای دارد.

جلال‌زاده با بیان اینکه در اجرای بسیاری از طرح‌ها مشکل اصلی کمبود اعتبارات نیست بیان کرد: بسیاری از مشکلات با مدیریت زمان و مدیریت منابع می‌تواند حل شود و برخی از طرح‌های عمرانی با به کارگیری همین عوامل سازنده در مدت زمان کوتاهی به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رشد 25 درصدی اعتبارات در اجرای طرح‌های عمرانی خاطرنشان کرد: افزایش این میزان اعتبار نشان از توجه ویژه مسئولان استان برای جذب اعتبارات و سرمایه به آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول