اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 شیراز خبر داد

بهره برداری از 55 طرح عمرانی در منطقه 6 شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه شش شیراز گفت: در راستای تحقق فرامین رهبری مبنی بر سال جهاد اقتصادی، 55 طرح عمرانی به جز تقاطع‌های بزرگ با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در محدوده این منطقه به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از 55 طرح عمرانی در منطقه 6 شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا شهریاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاشت 6 هزار نهال، نصب المان یا نماد شهر شیراز، نورپردازی، ایجاد فضای سبز با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال، لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی خیابان‌ها، کلنگ زنی فرهنگ‌سرا، احداث مسجد و حسینیه با کاربری مذهبی و فرهنگی از فعالیت‌های این شهرداری در یک سال اخیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری، شهر شیراز را به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است، افزود: تلاش شهرداری به ویژه منطقه شش، ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، و مذهبی بوده که در این مورد اعتبار تملک بودجه‌ای از یک میلیارد و 370 میلیون تومان به 20 میلیارد تومان در سال جاری برای ارائه خدمات شهری و طرح‌های عمرانی و ایجاد فضای سبز از رویکردهای اصلی این شهرداری بوده است.

شهریاری خاطرنشان کرد: برای ارائه تسهیلات به میهمانان نوروزی، برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی در پارک انتظار، توزیع بسته‌های فرهنگی از ابتدای تحویل سال نو به مدت سه روز، ارائه بروشور از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه شش در ایام تعطیلات نوروز است.

شهردار منطقه شش شهرداری شیراز تصریح کرد: برای ارائه خدمات شهری و عمرانی، برای نخستین بار نام یکی از طرح‌های بزرگ در دست اجرای منطقه شش شیراز به مسابقه گذاشته می‌شود، تا شهروندان با اعلام پاسخ صحیح از نام این طرح، جوایزی به رسم یادبود را از ما به عنوان هدیه دریافت کنند.

شهریاری بیان داشت: تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری منطقه شش شیراز در راستای تکریم ارباب رجوع و برطرف کردن مشکل شهروندان در این منطقه بوده، که تاکنون فعالیت‌های فراوانی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی ابراز داشت: تخصیص اعتبار مصوب بودجه به ارزش 130 میلیارد ریال، احداث تقاطع غیرهمسطح،  راه‌اندازی پارک، بولوار، زیباسازی و مبلمان شهری از دیگر فعالیت‌هایی بوده که از سوی شهرداری منطقه شش شیراز اجرایی شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول