اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اجرای طرح هادی و عمرانی در تمام روستاهای آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای طرح هادی و عمرانی در تمام روستاهای آبپخش خبر داد.

اجرای طرح هادی و عمرانی در تمام روستاهای آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز ظهر امروز در آئین بازدید از پروژه‌های عمرانی مرکز بخش آبپخش اظهار داشت: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای عمران و آبادانی بخش آبپخش صورت گرفته که در افزایش راندمان کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و جلب رضایت مردم تاثیر فراوانی داشته است.

 

وی افزود: گستردگی حوزه شهری و جمعیت بالای مرکز بخش آبپخش از مسائلی است که سبب افزایش نیاز مرکز این بخش به عمران و آبادانی شده و وظایف مسئولان شهری در این حوزه را سنگین‌تر کرده است.

 

خرم‌روز خاطرنشان کرد: مهاجرپذیری این شهر در سال‌های اخیر در رشد جمعیتی آن تاثیر بسزایی داشته و هرساله افرادی از روستاهای مجاور برای زندگی و اشتغال به این شهر مهاجرت می‌کنند.

 

این مسئول در همین راستا خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های توسعه عمرانی نیازمند توجه به شاخصه‌های جمعیتی است و مسئولان شهری بر همین اساس باید اولویت‌سنجی و پروژه‌ها را اجرا کنند.

 

بخشدار آبپخش بیان داشت: در ماه‌های اخیر نظرسنجی‌های متعددی در سطح شهر و روستاهای بخش آبپخش صورت گرفته و همه آنها از رضایت مردم از وضعیت بخش حکایت داشته است.

 

خرم‌روز ادامه داد: در برخی موارد نواقص و نقصان‌هایی توسط شهروندان احساس شده که پس از انعکاس آن به مسئولین با تعامل و همکاری بسیار خوب مسئولین بخش شاهد رفع مشکلات در حداقل زمان ممکن بوده‌ایم.

 

وی اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای بخش را رضایت بخش دانست و گفت: آبادانی روستاهای بخش که پتانسیل و توان بالایی در حوزه کشاورزی دارند از اهمیت بالایی برخوردار است و با آبادانی روستاها می‌توان به توسعه صنایع کشاورزی و پایداری فرصت‌های شغلی کمک شایانی کرد.

 

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های هادی و طرح‌های عمرانی در روستاهای بخش آبپخش فضای روستاها پیشرفتی مطلوب داشته و در سال جاری با توجه به نیازهای بخش شاهد اجرای پروژه‌های روستایی در سطح بخش خواهیم بود.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول