اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مشگین شهر:

400 طرح عمرانی در مشگین‌شهر در حال اجراست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: هم اکنون 400 پروژه عمرانی در شهرستان ‌در دست اقدام و اجراست.

400 طرح عمرانی در مشگین‌شهر در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی‌ در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: تکمیل این طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها در اولویت کاری سال آینده است تا مردم از ثمرات آن استفاده کنند.

وی با یادآوری این‌که امسال بیش از 110 پروژه در این شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: این تعداد پروژه با 22 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به سرانجام رسید.

محمداوغلی از احداث بزرگ‌ترین پل معلق جهان در مشگین‌شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در سه ماهه اول سال آینده فاز اول این پروژه به بهره‌برداری رسیده و اهالی از آن استفاده می‌کنند.

این مسئول پروژه‌های اولویت‌دار برای افتتاح در سال آینده را راه‌اندازی سامانه تگرگ‌زدایی، بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان ولیعصر (عج) و سه مرکز درمان‌بستر در مرادلو، لاهرود و ارشق اعلام کرد.

وی در ادامه توجه به توسعه بخش کشاورزی با اولویت باغداری و همچنین گردشگری را از دیگر افق روشن توسعه این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: دولت خدمتگزار در هفت سال گذشته خدمات زیربنایی متعددی در مشگین‌شهر انجام داده که با به ثمر نشستن آن در سال آینده کام مردم شیرین می‌شود.

‌فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از ایجاد دانشکده‌های پیراپزشکی و فنی و حرفه‌ای و احداث همزمان 15 سد معیشتی خبر داد و بیان کرد: احداث و تکمیل 70 دهنه کانال کشاورزی در مناطق مختلف شهرستان مشگین از اقدامات اساسی دولت در منطقه بوده است.

محمداوغلی از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در عید نوروز خواست با برقراری کشیک‌های 24 ساعته در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

وی از شهرداران شهرهای مختلف مشگین‌شهر نیز خواست در روزهای آینده به تکمیل نظافت معابر عمومی، لکه‌گیری خیابان‌ها و ارتقای مبلمان شهری همت کنند.

محمداوغلی در بخش دیگری از سخنان خود به توفیقات مردم ایران در سال 90 اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم با غروری مضاعف در دو صحنه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند پوزه استکبار را به خاک مالیدند.

وی گفت: سال آینده به یقین سال عزت ایرانیان می‌باشد و دولت نیز در آخرین سال فعالیت و خدمات‌رسانی خود تلاش می‌کند تا بهترین و شایسته‌ترین نوید توسعه را به مردم بدهد.

در پایان این جلسه از فرمانده انتظامی مشگین‌شهر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان به عنوان مدیران نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/ ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول