اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی کردستان خبر داد

سقز میزبان مسابقات کبدی نوجوانان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی کردستان از میزبانی شهرستان سقز در مسابقات کبدی نوجوانان کشور خبر داد.

سقز میزبان مسابقات کبدی نوجوانان کشور
علی فتح‌الله‌‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این میزبانی به درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از فدراسیون کبدی مقرر شده است.
وی با بیان اینکه قهرمانی تیم کبدی سقز در مسابقات منطقه‌ای مسابقات کشوری دلیل این میزبانی است، افزود: مسابقات کبدی قهرمانی کشور با شرکت 10 تیم اول و دوم 5 منطقه کشور برگزار می‌شود.
رئیس هیئت کبدی کردستان همچنین به میزبانی مسابقات لیگ دسته یک در شهرستان سنندج اشاره کرد و گفت: مسابقات لیگ دسته یک کشور قرار است در دو منطقه برگزار شود، که در صورت موافقت فدراسیون کبدی یکی از این دوره مسابقات به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار می‌شود.
فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات مذکور به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری در سالن 2 هزار نفری سقز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه شهرستان سقز ماه گذشته میزبان مسابقات منطقه‌ای کبدی بود، افزود: مسابقات منطقه‌ای کبدی با شرکت 5 تیم از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، خوزستان و نماینده کردستان برگزار شد و نماینده کردستان به عنوان برتر این رقابت‌ها دست یافت.
رئیس هیئت کبدی کردستان در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر نبود سالن مناسب برای تمرین و کمبود اعتبارات مالی عمده‌ترین مشکل هیئت کبدی استان است.
به گفته وی، ناآشنایی مردم با کبدی و دیگر مشکلات مذکور بزرگترین مانع در توسعه این رشته ورزشی در استان کردستان است.
فتح‌الله زاده در پایان افزود: بیشتر ورزشکاران علاقه‌مند کبدی که از شرایط فیزیکی مناسبی برخوردارند، در سطح روستا‌های کردستان هستند که برای حضور در تمرینات و سالن با مشکلات خاصی از جمله رفت و آمد روبه‌رو هستند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول