اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان:

تیم کبدی راه و ترابری اصفهان مقابل نقده به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: تیم کبدی راه و ترابری استان اصفهان جمعه این هفته و در برابر نماینده آذربایجان‌شرقی به میدان می‌رود.

تیم کبدی راه و ترابری اصفهان مقابل نقده به میدان می‌رود
سید علی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم کبدی راه و ترابری استان اصفهان که در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر کبدی قهرمانی کشور قرار دارد جمعه این هفته و در برابر تیم نقده آذربایجان‌شرقی به میدان می‌رود.
وی ادامه داد: این بازی رأس ساعت سه بعد از ظهر جمعه آینده و در سالن راه و ترابری اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت کبدی استان اصفهان همچنین بیان کرد: در حال کار روی تمرینات و برنامه آماده‌سازی نوجوانان برای رقابت‌های کبدی قهرمانی نوجوانان کشور هستیم که آماده‌سازی نوجوانان منطقه 2 کشور شامل استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بر عهده هیئت کبدی استان اصفهان است.
وی همچنین به برگزاری کلاس‌های مربی‌گری اشاره کرد و افزود: یک دوره کلاس مربی‌گری درجه 3 در 15 بهمن سال جاری و با حضور 35 نفر در شهرستان تیران نجف‌آباد برگزار می‌شود.
حسینی همچنین تصریح کرد: نشست خوبی را دیروز با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار کرده و مشکلاتمان را بیان کردیم و ایشان هم قول دادند از رشته کبدی حمایت کنند و از این نشست نیز حمایت کردند. 
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول