اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد

کنترل بیشتر محورهای مواصلاتی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه بر لزوم کنترل بیشتر محورهای مواصلاتی فیروزکوه در راستای جلوگیری از حمل مواد مخدر تاکید کرد.

کنترل بیشتر محورهای مواصلاتی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، نخستین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزکوه در سال 91 با محوریت بررسی عملکرد این شورا، با اعلام رشد کشفیات در سال 90 و برنامه‏ریزی برای استمرار برنامه‏های آن در سال جدید برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست فرماندار فیروزکوه و با حضور دستگاه‏های انتظامی، فرهنگی و اطلاعاتی شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، فرماندار فیروزکوه از زحمات کلیه عوامل دست‏اندرکار این شورا در سال 90 که منجر به کشفیات، اجرای طرح‏های پیشگیرانه و همچنین درمان تعداد قابل توجهی از معتادان شهرستان شد، تقدیر کرد.

سعید افشارنادری گفت: جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر از جمله جلسات مهم و حائز اهمیت شهرستان است و همه دستگاه‏ها باید در جهت تحقق اهداف و برنامه‏های ستاد در راستای مبارزه با متخلفان، عاملان توزیع و ساماندهی معتادان اهتمام داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان فیروزکوه در نقطه حساس تلاقی سه استان تهران، مازندران و سمنان، محور مواصلاتی فیروزکوه محل ترانزیت برخی از حاملان مواد مخدر است و بنابراین باید در جهت مراقبت و کنترل این محورها همانند گذشته تدابیر لازم اندیشیده شده و این اقدامات استمرار داشته باشد.

وی با بیان شرایط منطقه‏ای، توجه به بحث پیشگیری و همچنین توجیه اولیا، مربیان و دانش‏آموزان در خصوص عوارض و آثار مخرب و سوء مصرف مواد مخدر را در اولویت کاری دستگاه‏های فرهنگی قرار داد که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

افشارنادری با جمع‏بندی فعالیت‏های انجام شده در سنوات گذشته تصریح کرد: اقدامات بسیار مؤثری در زمینه کشفیات، اجرای طرح‏های پیشگیری و درمان در منطقه صورت پذیرفته که از رشد قابل توجهی نیز برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول