اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد

رفع معضل مسکن مهر در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه گفت: رفع معضل مسکن مهر این شهرستان نیازمند اهتمام و توجه مسئولان متولی و توجیه اعضای تعاونی‏هاست.

رفع معضل مسکن مهر در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سعید افشارنادری در جلسه مسکن مهر شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از تلاش و کوشش همه تلاشگران عرصه مسکن شهرستان در سال گذشته اظهار داشت: نخستین جلسه مسکن شهرستان در سال جدید را با نیت تلاش وافر برای رونق و پیشرفت هر چه بیشتر کار در این عرصه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور برگزار می‏کنیم تا پروژه مسکن مهر شهرستان را بر اساس برنامه‏ریزی و برنامه زمان‏بندی شده به خوبی به پیش ببریم.

وی با اشاره به روند اجرایی پروژه و معضلات و مشکلات فراروی آن گفت: رکود و وقفه فعالیت‏های ساختمانی و عمرانی در پنج تا شش ماه از سال مزید بر علت شده است تا به خوبی از فرصت‏های فصل کار در فیروزکوه استفاده نکنیم و البته این امر نافی زحمات کشیده شده در ادوار گذشته نیست.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: بخشی از کار در سنوات گذشته انجام شده، اما به موازات اجرای پروژه باید خدمات‏رسانی شایسته و مناسب به آن صورت پذیرد تا در زمان تحویل، مالکان با کمترین دغدغه مسکن خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول