اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن استان تهران خبر داد

صدور 12 هزار سند مالکیت روستایی در دماوند و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از صدور نزدیک به 12 هزار و 400 سند مالکیت روستایی در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

صدور 12 هزار سند مالکیت روستایی در دماوند و فیروزکوه
علی خوئینی در حاشیه همایش رفع معضلات طرح‏های هادی روستایی که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، بخشداران این دو شهرستان، اعضای شورای اسلامی روستا و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این اسناد به تفکیک در دماوند، 6 هزار جلد و در فیروزکوه شامل 6 هزار و 400 جلد سند مالکیت است.
وی پیرامون مزایای وجود سند برای املاک روستایی خاطرنشان کرد: وجود سند، افزایش بهای واحدهای مسکونی روستایی را به دنبال دارد.
خوئینی ادامه داد: علاوه بر این، اهالی مناطق روستایی می‏توانند با استفاده از این اسناد نسبت به دریافت تسهیلات مالی متعدد اقدام کنند.
 
* توقف در صدور اسناد روستایی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از توقف جریان صدور اسناد مالکیت روستایی در استان تهران خبر داد.
وی پیرامون دلایل این توقف در صدور اسناد روستایی خاطرنشان کرد: پایان قانون برنامه چهارم توسعه تداوم روند صدور اسناد را با توقف مواجه ساخت که البته این مهم از سوی مسئولان سازمان ثبت اسناد در حال پیگیری است.
خوئینی تصریح کرد: در صورت رفع موانع موجود در مسیر، صدور اسناد روستایی از سوی مسئولان امر از سرگرفته می‏شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از صدور سند برای مناطق شهری دارای جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر خبر داد.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول