اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

16 نمایشگاه تخصصی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری 16 نمایشگاه تخصصی در این استان هم‌زمان با سال تولید ملی خبر داد.

16 نمایشگاه تخصصی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مهرداد داودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها با رویکرد حمایت و تقویت کالاهای تولید داخلی در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نمایشگاه‌های لوازم خانگی ساختمان کامپیوتر و... را از جمله نمایشگاه‌های پیش‌بینی شده برشمرد.

وی همچنین با اشاره نام‌گذاری سال جدید به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این نام‌گذاری استمرار جهاد اقتصادی برای توسعه و رونق اقتصادی جامعه است.

داودزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری سال گذشته به عنوان سال جهاد اقتصادی خواستار اقدامی جهادی برای توسعه و رونق اقتصادی جامعه شده بودند و در واقع جهاد اقتصادی به معنای حمایت از تولید و سرمایه‌ها و منابع داخلی و تبدیل این منابع به ثروت مشروع در جامعه است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی نیازمند تلاشی مضاعف و جهاد گونه است، افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی وظایف دستگاه‌های متولی تولید و توسعه سرمایه گذاری را دو چندان می‌کند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: حمایت از تولید ملی و مصرف کالاهای داخلی توسط مردم، کشور را به سمت خودکفایی و استقلال اقتصادی رهنمون و تأثیر تحریم‌های اقتصادی دشمن بر اقتصاد کشور را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به تولیدات داخلی اعتماد کنند، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نیز باید برای اعتمادسازی، محصولات مرغوب و مناسبی به لحاظ کمی و کیفی تولید کنند.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول