اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد

برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه‌های تخصصی کتاب در قم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب سبب می‌شود، علاقه‌مندان به کتاب در نمایشگاه موردنظر حضور یافته و کتاب مورد علاقه خود را خریداری کنند.

برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه‌های تخصصی کتاب در قم

رسول موسوی نژادیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد قم نسبت به تمام استان‌ها برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب است.

وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه به صورت تخصصی و با ظرفیت بین‌المللی برگزار شد و نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان نیز به صورت ملی و با ظرفیت بهترین ناشران سراسر کشور در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: در نمایشگاه استانی نیز کتاب‌های عمومی عرضه شد و در این نمایشگاه ظرفیت بیشتری برای ارائه کتاب‌های عمومی مورد نیاز مردم فراهم شد.

موسوی‌نژادیان با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه کتاب در سال جاری عنوان کرد: از ویژگی‌های نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های قبل، برقراری نظم، انضباط و برنامه‌ریزی بهتر در برگزاری نمایشگاه بود.

* برگزاری جشنواره ناشران به منظور غنی‌سازی محتوای کتاب در قم

وی با اشاره به ضرورت توجه به محتوای کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه اذعان داشت: به منظور افزایش کیفیت کتاب، جشنواره ناشران استان قم از امسال برگزار می‌شود که مهمترین هدف آن کیفیت‌بخشی به آثار تولیدی در حوزه نشر است و امید است با ادامه این روند در افزایش کیفیت کتاب گام‌های اساسی برداشته شود.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مخاطبان نمایشگاه تخصصی حوزه جامعه طلاب و حوزه‌های علمیه بودند و کتاب‌های تخصصی حوزه در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شد.

موسوی‌نژادیان اذعان داشت: نمایشگاه کتاب عمومی مورد استقبال تمام مردم قرار گرفت و نمایشگاه کودک نیز ویژگی‌های خاص خود را دارد.

وی تصریح کرد: در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب سعی شد از تمام حوزه‌هایی که مورد نیاز مردم است، غرفه‌ای را تدارک دیده و از بهترین ناشران این حوزه برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: امسال دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه برگزار شد و همچنین نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی کودک و نوجوان نیز در حال برگزاری است که امید است به سمت تخصصی شدن تمام نمایشگاه‌ها رفته و در طول سال چهار نمایشگاه کتاب برگزار شود.

موسوی‌نژادیان عنوان کرد: باید به سمتی رفت که نمایشگاه دائمی کتاب با ظرفیت بسیار خوب با توجه به ویژگی‌ها و شرایط موجود در قم فراهم شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول