اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 روز

هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک در اهواز برپا شد

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، چینی‌آلات و سنگ‌های تزئینی در اهواز گشایش یافت.

هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک در اهواز برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، چینی‌آلات و سنگ‌های تزئینی دوشنبه‌ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هم‌زمان با این نمایشگاه دو نمایشگاه با موضوع صنعت ساختمان شامل چهارمین نمایشگاه تخصصی حمام، سونا، جکوزی و استخر و سومین نمایشگاه تخصصی تزئینات و دکوراسیون داخلی نیز برپا شده است.

رحیم جلیلی اظهار داشت: 25 واحد از استان‌های اصفهان،‌ تهران،‌ خوزستان،‌ یزد،‌ کرمانشاه و گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته وی، 3 هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت ‌کنندگان قرار گرفته است.

وی هم‌چنین در مورد نخستین نمایشگاه تخصصی فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی،‌ امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی که هم‌زمان افتتاح شده است،‌ گفت: در این نمایشگاه نیز 40 واحد از استان‌های تهران، اصفهان و خوزستان و کشورهای آلمان، ژاپن، ایتالیا، تایوان،‌ روسیه و‌ کره‌جنوبی شرکت دارند.

جلیلی ایجاد فرصتی برای عرضه و تقاضای محصولات سامانه سیستم‌های حفاظتی، امنیتی با تکنولوژی روز، فرهنگ‌سازی برای ارتقای ضریب ایمنی و امنیتی در استان، امکان ایجاد رقابت سالم و رسیدن به ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، بسترسازی و هماهنگی با اتاق‌های مشترک بازرگانی کشورهای همسایه از جمله عراق، ایجاد پیوندهای مناسب حوزه صنعتی و دانشگاهی و ایجاد فرصت‌های شغلی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان هم‌چنین از برگزاری نخستین نمایشگاه حمل و نقل و زیرساخت‌های آن از سوم تا ششم اسفندماه در اهواز خبر داد و گفت: نمایشگاه فروش بهاره و نمایشگاه مواد شوینده و پاک ‌کننده از برنامه‌های آینده این نمایشگاه است.

هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، چینی‌آلات و سنگ‌های تزئینی از 24 تا 28 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز برپا شده است.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول