اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردبیر مجله سلام بچه‌ها:

نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان مروج فرهنگ کتابخوانی است

خبرگزاری فارس: سردبیر مجله سلام بچه‌ها گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان سبب سوق دادن به کتاب و کتابخوانی می‌شود.

نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان مروج فرهنگ کتابخوانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، محمود پوروهاب اظهار داشت: هرساله کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در تهران جشنواره کتاب کودک و نوجوان را برگزار می‌کند و کار ارشاد قم در برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان ستودنی است.

وی با بیان اینکه ناشران بزرگی چون محراب قلم، بوستان کتاب، مدرسه و قدیانی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند، گفت: کتاب‌های کودک و نوجوان بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده است و این حاکی از رغبت کودکان و والدین آنها به کتاب است.

سردبیر مجله سلام بچه‌ها تصریح کرد: باید سعی شود کتاب‌های خوب و کاملا کارشناسی شده انتخاب و در نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان عرضه شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای گردهم آمدن ناشران حوزه کودک و نوجوان و آشنایی والدین کودکان با آنهاست تا کتاب‌های خوب را از ناشران برجسته و خوب خریداری کنند.

پوروهاب در ادامه به ویژگی کتاب خوب اشاره کرد و بیان داشت: یک کتاب خوب باید از نظر محتوا غنی بوده و از نظر صفحه‌آرایی و تصویرگری شکیل باشد ضمن آنکه باید نگاه تازه‌ای به کودک و نوجوان داشته باشد.

وی ابراز کرد: این نمایشگاه می‌تواند کمک بزرگی به تشویق کودکان و نوجوانان و اولیای آنها به کتابخوانی داشته باشد.

سردبیر مجله سلام بچه‌ها عنوان کرد: در کنار این نمایشگاه باید از نویسندگان، شاعران و تصویرگران حوزه کودک و نوجوان دعوت شده و جلسات مختلفی با حضور اولیا و مربیان کودک و نوجوان ترتیب داده شود.

ماهنامه سلام بچه‌ها از سال 68 و در 84 صفحه زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با موضوعات متنوع برای گروه سنی جوان منتشر می‌شود و تاکنون 270 شماره آن به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول