اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد

رشد 18 درصدی نمایشگاه‌های تخصصی در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از رشد 18 درصدی نمایشگاه‌های تخصصی در کردستان خبر داد.

رشد 18 درصدی نمایشگاه‌های تخصصی در کردستان

سیروس شاه‌غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، گفت: 4 نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و توریسم درمانی، خودرو، گل و گیاه و آی‌تی‌کامپ برای نخستین بار در سال جاری در استان برگزار شد که از استقبال چشمگیری هم برخوردار بود.

به گفته وی، از ابتدای سال 90 تاکنون تعداد 13 نمایشگاه تخصصی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان برگزار شده است.

شاه‌غیبی گفت: این نمایشگاه‌ها در متراژی به مساحت 17 هزار و 400 مترمربع و به تعداد 428 شرکت داخلی برگزار شده است.

به گفته وی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان کردستان با توجه به مرز 240 کیلومتری مشترک با عراق از اهمیت بسیاری برای گسترش توسعه صادرات برخوردار است.

* استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره کردستان

شاه‌غیبی همچنین گفت: به مناسبت ایام پایان سال، شهروندان کردستانی اقلام مورد نیاز خود را در 13 نمایشگاه و به تعداد 800 غرفه در استان کردستان تهیه می‌کنند.

به گفته وی، اجناس مورد نیاز همشهریان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (طرح ضیافت) به صورت 15 الی 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

شاه‌غیبی افزود: طرح ضیافت از لحاظ کیفیت اجناس عرضه‌شده در نمایشگاه‌ها از کیفیت بهتر و تنوع بیشتری نسبت به نمایشگاه‌های قبل برخوردار است.

امسال در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (بهاره) اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام پایان سال محصولات و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم شامل میوه، شکر، روغن و برنج توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ارائه و با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول