اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

نمایشگاه تخصصی عینک در اهواز برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه تخصصی اپتیک و تجهیزات اپتومتری در نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.

نمایشگاه تخصصی عینک در اهواز برگزار شد

مدیرعامل شرکت فرزانگان نوین زاگرس، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در این نمایشگاه که با حضور 34 شرکت تولیدی و تجاری بزرگ کشور در فضایی به مساحت بالغ بر 900 مترمربع در محل شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان برگزار شد،‌ تولیدکنندگان و تجّار این صنعت اقدام به عرضه آخرین محصولات روز دنیا اعم از انواع عینک، لنز، قطعات و لوازم جانبی، ‌دستگاه‌ها و تجهیزات اپتومتری کردند.

داریوش امامی ایجاد فضای رقابتی سالم و تخصصی به منظور تعامل تأمین کنندگان و توزیع کنندگان این محصولات را از اهم اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان و بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه دسترسی متخصصان حرفه عینک‌سازی به آخرین متد و روش‌های روز دنیا در جهت بهبود بخشیدن صنعت عینک‌سازی، لنز و اپتیک است.

مجری برگزاری این نمایشگاه ادامه داد:‌ این نمایشگاه با همکاری صنف عینک‌سازان و عینک‌فروشان اهواز برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از روز گذشته کار خود را آغاز کرده و تا 19 بهمن‌ماه در محل سالن امام رضا(ع) نمایشگاه بین‌المللی اهواز ادامه دارد، گفتنی است بازدید از این نمایشگاه تخصصی بوده و کارشناسان و متخصصان این عرصه با ارائه کارت شناسایی صنفی و یا تخصصی می‌توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18 از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول