اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در اصفهان

خبرگزاری فارس: نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، فست فودها و خدمات وابسته از امروز آغاز شده و تا هفتم اسفندماه ادامه دارد.

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چند سال گذشته استان اصفهان با فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز ماه اسفند به برگزاری انواع نمایشگاه‌ها برای رفاه حال مردم به منظور عرضه انواع محصولات به همشهریان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان می‌پردازد.

نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، فست فودها و خدمات وابسته بعد از ظهر امروز و با حضور بیش از 60 شرکت در سه هزار و 500 مترمربع وسعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور برخی از مسئولان استانی برگزار شد.

غرفه‌داران شرکت‌کننده در این نمایشگاه از استان‌هایی مانند اصفهان، تهران، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری و البرز در این دوره حضور دارند.

تولید انواع کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی، فرآوری و بسته‌بندی سبزیجات، تولید انواع روغن‌های خوراکی و نباتی، فست‌فودها، غذاهای آماده و نیمه‌آماده، یخچال‌ها، کارخانجات تولید قند و شکر، تهیه، توزیع و بسته‌بندی زعفران، انواع مواد پروتئینی و استارترهای لبنی انواع محصولات غذایی، صنایع چاپ و بسته‌بندی محصولات از جمله تولیداتی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

همچنین همزمان با این نمایشگاه، سومین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش در دو سالن و فضایی بیش از پنج هزار و 500 مترمربع برگزار شده است.

این نمایشگاه 32 شرکت را از استان‌های اصفهان، تهران و اردبیل گرد هم آورده است.

همچنین در بخش خارجی نمایشگاه تولیدات نمایندگان کشورهای ترکیه، کره، چین و بلژیک نیز عرضه می‌شود.

برخی از برندهای حاضر در این نمایشگاه تنها در نمایشگاه‌های خارج از کشور و یا در نمایشگاه تهران سابقه حضور داشته و نخستین حضور خود در دیگر استان‌ها را در اصفهان تجربه می‌کنند. 

این نمایشگاه چهارم تا هفتم اسفند در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان طی ساعات 15 تا 21 دایر است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول