اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

نمایش دستاوردهای فرودگاه آبادان در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل

خبرگزاری فارس: سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان از نمایش دستاوردهای این فرودگاه در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات استان خوزستان خبر داد.

نمایش دستاوردهای فرودگاه آبادان در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات استان خوزستان در راستای پرداختن به اهمیت و جایگاه حمل و نقل در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار شد که فرودگاه بین‌المللی آبادان نیز در این نمایشگاه به ارائه دستاوردها و توانایی‌های خود پرداخت.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های حوزه حمل و نقل استان خوزستان و همچنین تبیین نقش فرودگاه‌ها در عرصه حمل و نقل، برگزار شد که فرودگاه آبادان نیز با حضور فعال در آن، توانایی‌ها و عملکردهای خود در این عرصه را به نمایش گذاشت.

سرپرست فرودگاه بین‌المللی آبادان در خصوص توانمندی‌هایی که این فرودگاه در نمایشگاه به عرضه گذاشت تصریح کرد: در غرفه فرودگاه بین‌المللی آبادان، سرویس‌های هوانوردی، تاریخچه فرودگاه آبادان، قابلیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین عملکرد پروازی، عملیاتی و عمرانی آن در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: عرضه توانمندی‌ها و قابلیت‌ها در هر عرصه‌ای که بتواند گامی را در مسیر توسعه کشور به ویژه توسعه اقتصادی بردارد از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و باید با نگاه ویژه‌ای به آن پرداخت.

وی در پایان در خصوص شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور تمام فعالان حوزه حمل و نقل استان خوزستان از جمله فرودگاه بین‌المللی آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند، بنادر امام‌خمینی(ره)، خرمشهر و آبادان از هفدهم اسفندماه سال جاری در اهواز آغاز شده و به مدت چهار روز برای بازدید دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول