اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان بشرویه:

روحیه تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها حاکم باشد

خبرگزاری فارس: دادستان بشرویه گفت: باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در امر خدمت‌رسانی به مردم حاکم باشد.

روحیه تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها حاکم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حسن رحیمی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه اظهار داشت: از بدو امر و آغاز سال جدید با قرار دادن روحیه تعامل و همکاری در راستای خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم محروم از جانب رؤسا دنبال شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های اداری شهرستان در سال گذشته ادامه داد: در سال جاری با همتی بلندتر در راستای خدمت روز‌افزون و انجام وظایف خود تلاش کنیم و در انجام وظایف شرعی و قانونی خود همچون میدان مسابقه، گوی سبقت را از دیگری برباییم که در غیر این صورت علاوه بر مسائل دینی از جانب دستگاه‌های قضایی بازخواست خواهیم شد.

رحیمی افزود: دستگاه‌های مربوطه به ویژه آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، تبلیغات و شهرداری گام‌های موثری برای برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم را مدنظر داشته باشند تا بتوانیم بخش بزرگی از آسیب‌های محتمل را در شهرستان پیشگیری کنیم.

وی با تشکر از شهرداری برای زیبا‌سازی معابر و بلوارهای اصلی شهر تصریح کرد: در خشکسالی‌ها سال‌های گذشته فضای سبز بشرویه دچار تخریب شد که اقدامات شهرداری در راستای رفع این مشکل تبعات مثبتی داشته و انتظار می‌رود بیشتر از سال گذشته در بحث ایجاد فضای سبز برای استفاده مردم محروم و به ویژه نسل جوان تلاش کنند.

دادستان بشرویه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدام قوه قضاییه، تدارک و احداث ساختمان دادگستری با اعتباری بالا بوده تا مردم محروم شهرستان از خدمات دادگستری و قضایی برخوردار شوند.

رحیمی مهم‌ترین مشکل در سطح شهرستان و در بحث قضایی را عدم وجود زندان مطرح کرد و افزود: شهرستان بشرویه به تبع نداشتن زندان از وجود انجمن حمایت از زندانیان محروم است و از آن جایی که حمایت مالی از خانواده‌های زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های احتمالی موثر است می‌طلبد تا برای راه‌اندازی این انجمن و حمایت از زندانیان پیگیری‌هایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول