اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 90

تمام مطالبات کارکنان دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار گفت: دستگاه‌های اجرایی بایستی تمام معوقات کارکنان خود را در روزهای باقی مانده از سال پرداخت کنند.

تمام مطالبات کارکنان دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، قاسم شعبانی در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: ستاد دائمی تسهیلات سفرهای شهرستان از دو ماه پیش با رویکرد آمادگی هر چه بیشتر برای استقبال از بهار کار خود را آغاز کرده و اجرای تصمیمات اتخاذ شده رو به اتمام است.

وی با تأکید بر لزوم پایان یافتن فعالیت‌های عمرانی شهرها پیش از فرارسیدن نوروز ادامه داد: خوش‌بختانه با هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری سبزوار فعالیت‌های یاد شده که در 60 نقطه شهر در حال اجراست، قبل از اتمام سال به پایان می‌رسد.

رئیس شورای اداری شهرستان سبزوار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تحقق اشتغال در شهرستان به میزانی بیش از تعهد مصوب، از عملکرد اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، بانک‌های عامل و تمام دستگاه‌های اجرایی تقدیر کرد.

فرماندار سبزوار با تجلیل از حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات 12 اسفندماه اظهار کرد: مشارکت 72 درصدی مردم شهرستان‌های این حوزه، علاوه بر فهماندن پوچ بودن ادعاهای مطرح شده به سران استکبار و حامیان آنها، وظیفه مدیران در خدمت‌رسانی بیشتر را مضاعف کرده است.

محمدیانی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز در این جلسه با اعلام رسمی تغییر نام دانشگاه طبق مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در مورد افتخارات این دانشگاه در سال 90 گفت: کسب عنوان مرکز مشاوره برتر در کشور، برگزاری مطلوب بیست و دومین سمینار جبر ایران، چاپ بیش از 150 مقاله و چند کتاب و نیز کسب مقام سوم مسابقات قرآن دانشجویی تنها بخشی از دستاوردهای این دانشگاه است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول