اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

رضایت مسافران از طرح استقبال از بهار در فردوس

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان فردوس گفت: اجرای طرح استقبال از بهار رضایت مسافران نوروزی و شهروندان را در پی داشت.

رضایت مسافران از طرح استقبال از بهار در فردوس

سید مهدی علیپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و استفاده آنها از پارک‌ها، فضاهای سبز و اماکن تفریحی در اسفندماه سال گذشته طرح استقبال از بهار در شهرستان فردوس اجرا شد.

وی افزود: شهرستان فردوس یک شهر میان‌راهی و در مسیر تردد مسافران هفت استان جنوبی کشور قرار دارد و از این رو باید با ارائه خدمات مطلوب میزبان خوبی برای مسافران و زائران حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) باشد.

شهردار فردوس از کاشت 300 هزار نشا و گلدان در فضاهای سبز این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: خاکبرداری از باغچه‌های سطح شهر، نصب وسایل بازی در بوستا‌ن‌های محله‌ای، نظافت و پاکسازی میادین، پارک‌ها و بلوارها، لوله‌گذاری آب غیرشرب در بلوارهای سطح شهر از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در شهرستان فردوس بود.

علیپرست یادآور شد: در غالب نهضت درختکاری از دهه فجر تا پایان سال بیش از 18 هزار اصله نهال به ارزش 540 میلیون ریال کاشت و تعدادی نهال نیز برای کاشت در حاشیه خیابان‌ها و معابر به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شد.

وی لکه‌گیری آسفالت 2 هزار و 850 مترمربع معابر، خط کشی 42 کیلومتر معابر و خیابان‌های سطح شهر، تعویض تابلوهای راهنمای مسافر، نصب سرعت‌گیر، نصب 27 مورد تابلوی راهنمایی و رانندگی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

شهردار فردوس از جمع‌آوری روزانه 40 تن زباله در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار همه روزه 14 کیلومتر حوزه خدماتی شهرستان فردوس مورد رفت و روب قرار گرفت.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول